Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 11:47:14 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/10490 aadressile Põlva maakond, Põlva vald, Himmaste 
küla, Tartu-Petseri 40,9-41,9 km// Kiidjärve küla, Tartu-Petseri 34,1-37,9 
km// Logina küla, Tartu-Petseri 22,4-25,2 km// Lootvina küla, Tartu-Petseri 
25,2-27,1 km// Mammaste küla, Tartu-Petseri 37,9-40,9 km// Padari küla, 
Tartu-Petseri 28,6-30,5 km// Põlva linn, Jaama tn 81// Valgemetsa küla, 
Tartu-Petseri 30,5-34,1 km// Vastse-Kuuste alevik, 9// Tartu maakond, Kambja 
vald, Sirvaku küla, Tartu-Petseri 17,4-22,4 km// Vana-Kuuste küla, Reola 
raudteejaam// Tartu-Petseri 14,1-17,4 km (Kontaktvõrk (Reola-Põlva)) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) esitati ehitisregistri kaudu ehitusloa taotlus nr 2411271/10490 Põlva 
maakonda Põlva valda Reola-Põlva rööbastee kontaktvõrgu (ca 28 km) 
rajamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab TTJA ehitusloa 
menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27160658>  (menetlus nr: 
452887), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI MÄGAR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister